دسته نرم افزار آموزشی زیردسته
هنری
آموزش جامع 3D MAX 2010- سطح مقدماتی تا متوسطه - اوریجینال
فصل اول : شروع کار با نرم افزار 3D MAX
- آشنائی با محیط برنامه - سفارشی کردن ظاهر برنامه - کار با زوایای دید مختلف - استفاده از ابزار Steering Wheels جهت پیمایش صفحه - تعیین زاویه دید به کمک ابزار View Cube - سفارشی کردن محیط برنامه - کار با منوی راست کلیک - آشنائی با تنظیمات برنامه
فصل دوم : پیمایش مدل
- کاربرد لغزنده ماوس برای پیمایش مدل - کار با ابزارهای پیمایشی - جابجائی، دوران و تغییر مقیاس یک شکل - آشنائی با انواع مختلف سیستمهای مختصات - روشهای انتخاب اشیاء - Freeze و Hide کردن اشیاء
فصل سوم : ایجاد اجسام اولیه
- رسم مکعب (Box) و کره (Sphere) - رسم استوانه (Cylinder) ، مخروط(Cone) و هرم (Pyramid) - رسم اشیاء Teapot, Geosphere , Plane - حجم هندسی Hedra - اشیاء اولیه استوانهای شکل - شئ هندسی Hose- شئ Torus Knot - شئ Ring Wave - اشیاء L-Ext ، C-Ext، Prism ، Gengon و Chamfer- کار با Sub Object های یک شئ
فصل چهارم : ایجاد اجسام دوبعدی و مرکب
- رسم اشیاء دوبعدی (Shapes) - نوشتن متن - ایجاد اشیاء مرکب - ایجاد اشیاء مرکب توسط ابزار Boolean
فصل پنجم : ویرایش اشیاء با استفاده از Modifier ها
- دستورات اصلاحی Lathe و Bend - دستورات Wave , Melt,Taper و Slice- انتقال دادن Modifier ها به یک شئ دیگر - تبدیل یک شئ به مشها و چند ضلعیها - مدلسازی از طریق ویرایش چند ضلعیهای تشکیل دهنده شئ - مدلسازی به روش Box - انتخاب و ویرایش لبهها (Edges) - استفاده از MeshSmooth و TurboSmooth
فصل ششم : تکثیر و گروهبندی اشیاء
- تکثیر اشیاء به کمک آرایهها - تکثیر اشیاء بر روی یک مسیر - همتراز کردن اشیاء با استفاده از دستور Align - گروهبندی اشیاء
فصل هفتم : کار با مواد
- اعمال مواد به اشیاء - پارامترهای اولیه مواد - نگاشت تصویر بر روی یک شئ - نگاشت Bump- خصوصیت Specularity- نگاشت Opacity - بازتاب و شکست نور (Reflection/Refraction) - نگاشت Raytrace - انواع دیگر نگاشتها - تخصیص یک نگاشت به چندین خصوصیت - انواع دیگر مواد - دسترسی به کتابخانه مواد (Material Library) - تعیین چگونگی قرارگیری ماده بر روی شئ - مواد Multi Sub Object - دستور Unwrap UVW
فصل هشتم : مدلسازی NURBS
- آشنائی با منحنیهای NURBS- افزودن منحنیهای جدید - ایجاد سطوح NURBS - ایجاد سطوح NURBS با استفاده از منحنیهای NURBS - ایجاد سطح به روشهای Loft و Sweep- ایجاد سطوح مماس - ایجاد منحنی بر روی یک سطح - تصویر کردن یک منحنی بر روی یک سطح - مدلسازی بدنه یک زیردریائی - ایجاد پرهها - طراحی دم زیردریائی - ایجاد برج فرماندهی - افزودن آنتن
فصل نهم : مدلسازی Patch
- آشنائی با مفهوم Patch - ویرایش و تغییر دادن شکل Patch - ایجاد Patch با استفاده از Splite ها - افزودن خطوط جدید - ایجاد مدل سهبعدی بر اساس یک تصویر - مدلسازی یک سفینه فضائی - افزودن جزئیات بیشتر به مدل - طراحی بالها - افزودن جزئیات بیشتر به بالها
فروشنده: فروشگاه اینترنتی بردکو
قیمت: 9,000 تومان
درصد :15
●
خرید گردنبند ماه تولد فروردین
●
خرید بندانداز صورت سی دس آموزشی
●
خرید مینی ماساژور دستی
●
خرید Shrek 4 - بازی شرک 4
●
طراحی سایت